Helg...

Jag har nog haft en hyfsad helg ändå. Eller halva i alla fall..
I fredags kom moster och hennes familj till oss och även Danne kom över och vi åt tacos och hade trevligt. Sen stack vi till Jespers födelsedagsfest en sväng sen sov Danne hos mig.
Lördagen bestod av barnpassning och umgås med familjen och Danne. På eftermiddagen åkte jag till Söderköping och umgicks med Hanna, det var nice som vanligt! Det slutade i alla fall med att jag åkte hem och sen hamnade jag hos Danne för att slagga hos henne.
Vakna från och till hela natten med äckligaste magknip och sen kräkas på morgonen var ingen höjdare.. Stack hem och sov hela dagen idag. Feber osvosv.. Tur det finns de som bryr sig. <3


Just nu vill jag att allt ska vara enkelt, jag vill vara frisk, jag vill ha kramar av bästa Danne och Lina och jag vill ha sommar.



Kommentarer
Postat av: Lina

Ja!!!! Sommar, mys, bad och typ bara åka ut och grilla någonstans. Vore stört härligt. Krya på dig emma <3

2011-04-10 @ 23:01:57
URL: http://linasteen.blogg.se/
Postat av: Danne

Det var sjukt roligt att vara med dig, vilket det alltid är! <3

Dock sög det att du blev sjuk :(

Vill ha massa emma kramar och massa som du och Lina skrev, och jag vill inte bara, det kommer bli!



Krya på dig <3

2011-04-11 @ 09:16:27
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0