Opposite direction ↔→←↓↑

Jag är en sån som aldrig får ur mig det jag vill ha sagt
Jag kan formulera om en tanke i huvudet hundra gånger innan jag får något ur mig
Det är en ganska dålig egenskap
För det finns så mycket jag vill ha sagt så ofta
Men det går liksom inte

Undrar vad som försigår där inne. Undrar hur det ska vara för att du ska vara nöjd. Jag gör som Danne säger, jag skiter it.
men det är lättare sagt än gjort

Nu ikväll har jag varit hos söta Josie och kramats för en dag som den här behövs många kramar.
Hon är värd alla kramar i världen!♥




Jag tänker efter
Och känner efter
i lagom fart


Kommentarer
Postat av: Josie

Du är bäst Emma <3 ett riktigt plåster på såren sådär hihi (a)

2011-04-28 @ 07:01:11
URL: http://www.josieskoglund.devote.se
Postat av: Danne

Det är mycket lättare sagt än gjort ja och jag förstår frustrationen <3

du är bra!

2011-04-28 @ 22:24:18
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0