Solen vi söker

åh jag blir lycklig av sol och värme!
Idag åker vi till Västergötland över en natt. Blir på ett sätt skönt att komma iväg. Tänka över saker. Men livet är rätt bra trots allt och jag kan knappt vänta till sommar och pride och augustifesten osv osv osv. Jag ska göra sommaren så JÄVLA värd men min finaste Danne!

Vi har varit ute några dagar nu också lirat basket som idioter och jag älskar det! Det är typ frihet på hög nivå och man behöver inte tänka på så mycket annat. underbart

Jag ska sluta leta
Sluta tänka
Sluta känna

Kommentarer
Postat av: danne

Åh vad vi ska göra grejer i sommar Emma!

Hoppas du har det trevligt att komma iväg lite.

Du kommer sakna mig när jag åker till Chile i en månad (dock är det lååångt kvar).



"Jag ska sluta leta

Sluta tänka

Sluta känna"



Sluta känna ska du inte göra

2011-04-22 @ 14:10:46
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0