Detta fält måste fyllas i

Sjuk tjej är hemma igen och är emo.. Imorgon är det min finaste Dannes födelsedag och det är lite party osv som jag missar alltihopa för att jag måste vara hemma imorgon också. Men ska fira sönder på lördag kan jag lova!
Saknar henne massor!<3


Min pappa är världens sötaste och tar ledigt från jobbet osv för att hjälpa mig komma ifatt i skolan. Måndag, tisdag och onsdag nästa vecka ska jag sitta på söderköpings bibliotek och plugga hela dagarna med pappas hjälp. Det känns som att detta kan bli bra!

I´m too scared to fight for what I really want
And I´m too proud to admit it

Kommentarer
Postat av: Danne

Så söt du är finis! Suger att du blev sjuk just nu, hade varit stört roligt att ha med dig imorgon juee :( <333 Men ja, lördag <3 :D

2011-04-13 @ 00:46:42
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0