artonårig vän

Quote of the day
"Some of us are dating lesbian men"
Har inget med resten av inlägget att göra :p

Bästa tjejen fyllde 18 år idag! Stor jävla dag ja!
Tanken var att vi inte skulle träffas idag för jag är sjuk fortfarande men jag kunde inte låta bli att överraska henne på skolan med kaka och läsk och pussa på henne. Hon blev överlycklig och det kändes sjukt bra!
Hon har blivit tatuerad idag också, två ihopsittande kvinnotecken, sniiiiggt värre :DD Och så är hon nyklippt och köpt ny tröja, så dagen till ära är hon äckligt snygg och jag blev lite små kär i henne ;) haha!
SJUUUUKT glad för hennes skull för den här dagen kunde nog inte blivit så mycket bättre för henne. Önska dock att jag var frisk och att jag också var 18 så jag kunnat följa med henne ut ikväll och fira henne med de andra. Men jag har lovat henne att ta igen allt på lördag så det ska göras!
Puss på finaste 18åringen!<3

Yepp min dag började bra med bakning och sen en trip till skolan för att överraska fina Danne. Annars har dagen spenderats framför tvn med massor The L Word som är sinnessjukt bra (!!!!!!)
Som sagt är jag inte hundra frisk än men det kommer väl snart I guess. Imorgon är det nationella i Svenska i alla fall så det ska man väl orka iväg på och om jag hinner ska jag försöka åka till Söderköping och titta på när lillebror har teaterföreställning, vill ju helst inte missa men jag vill heller inte stressa mig igenom nationella, känns lite för viktigt.

Nu ska jag sova för att orka med morgondagen.
Godnatt I´m out.
Idag blir det ingen bild för känns ovärt att lägga upp något gammalt och har varken lust eller looken för att ta nya just nu. hah

I'll tell you about lies.

There are white lies and black lies, and many shades of grey lies.

Some lies are justified.

Lies told out of kindness, lies that preserve dignity, lies that spare pain.


Kommentarer
Postat av: Danne

Skulle kunna se the L word igen bara för att jag älskar serien så mycket, oavsett om jag sett alla 6 säsonger 5 gånger xD :D



Och du är så fin Emma, blev så sjukt överlycklig när du kom till skolan <333 och tack, du är snygging! <3

2011-04-15 @ 10:22:38
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0