Ha och inte ha, spela roll?

När man har ätit pannkakor ska man inte skratta så mycket så allt typ blir cp i magen och man typ vill spy efteråt. hmm..

Igår hade jag en underbar eftermiddag med min låtsaspappa som är världens bästa! Vi åkte (jag fick övningsköra) först till Beviks, en motorcykelaffär utanför Linköping, där gick vi och dreglade på äckligt fina hojar en stund och köpte olja. Nästa affär blev 4bikers där Stellan köpte en mcjacka till mig (HAPPYFACE!!). Efter det körde vi till biltema och köpte batterier till båda hojarna och sen drog vi till Ikanohuset och käkade och gick i lite klädaffärer. Som sagt så har jag världens bästa låtsaspappa! Kan knappt vänta till att få börja övningsköra hojen med honom. Det är bara typ 2-3 månader!!

Idag har varit en bra dag. Umgåtts med Danne och träffat Hanna en kortis. Köpt nya kalsonger och varit rätt glad, spelat basket har jag också gjort!

Danne har jävligt awesome brillor som jag kärade ner mig lite i :$
Och justdet, igår köpte jag den här AWESOME t-shirten! Love it!

Sen bakade jag en Vinbärskaka för att morsan hittade vinbär i frysen, har inte provat än men gissar att den är god! För jag är ju trots allt sjukt jävla bra på att baka ;)

Vi har men vi Har inte
Vi vill ha men vi Får inte

Kommentarer
Postat av: thihi

Du är väldigt söt..

2011-04-05 @ 21:58:38
Postat av: Emma

Nejnej, jag blir inte alls nyfiken på vem thihi är.. hmm ;D

2011-04-05 @ 22:37:05
URL: http://emmabringen.blogg.se/
Postat av: Danne

Yes yes im happyface for you!! snyggaste emma <33 :D

2011-04-06 @ 08:20:29
URL: http://dannevn.blogg.se/
Postat av: thihi

.. hihi vi känner inte varandra iallafall!

2011-04-06 @ 22:12:05
Postat av: Emma

haha, det hjälpte ju lagom mycket.. Jag har listat ut att du är här i norrköping i alla fall ;)

2011-04-06 @ 23:16:40
Postat av: thihi

jaa, hihi jag skulle mest bara säga att du är väldigt söt! all annan information är hemlig ;)

2011-04-07 @ 20:12:01
Postat av: Emma

Haha okey fair ;) Tack!

2011-04-07 @ 20:55:24
URL: http://emmabringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0