Vänta är typ jobbigt

Huvudet snurrar
Ögonen flackar
Tankarna flyger
Kroppen skakar
Hjärtat bultar
Jag vill inte
Jag vill bli lämnad
Ensam


Jag tycker om Dannes tatuering!

Det rullar. Imorgon börjar plugget igen och allt ska bli som vanligt. Fast nu är alla medvetna om att nästa lov är sommarlov och det ses framemot. Dock blir jag äckligt stressad och jag kommer typ bli sjukt ledsen när alla våra fina treor försvinner och vi helt plötsligt ska vara äldst? Det funkar ju inte.
jaja vi får väl försöka överleva.

Jag har haft ett fantastiskt bra lov måste jag säga. Med en bränd rygg, lite mer basketskills, massor plugg avklarat, mindre tankar, större ambitioner och mycket fina kvällar med vänner.
Nu gäller det att hålla takten i plugget, inte falla tillbaka till känslor, hålla saker och ting stabilt på alla håll, fortsätta med basketspelandet och framför allt börja med träningen igen. 


Kommentarer
Postat av: Danne

Först o främst, fina bilder ;*

Och tycker att hålla igång med plugget låter som en bra ide, vi får peppa varandra Emma!

Och håller med om att det känns jobbigt att dom slutar och vi blir äldst!! :o :( <3

2011-04-25 @ 23:28:32
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0