Don't take my hand

Tillbaka i skene igen och längtar hem. Jag vill ha fler av dagarna vi bara chillade hemma på balkongen och jag vill träffa mamma igen. Det känns som om det vore hundra år sedan jag träffade henne sist.
Åker hem torsdag morgon och det känns gött. Med några kornor mer i fickan.
Nu, den här gången jag kommer hem blir det att packa hela helgen till flytten. Imorgon är det exakt en månad tills vi flyttar.
Den nya lyan är större trots att vi blir en mindre hemma. Tvåvånings lägenhet, två balkonger, två ingångar-en uppe och en nere. Kommer nog bli riktigt nice. Dock är det galet jobbigt att flytta så vettifan om det är värt för trivs ju bra där vi bor nu men jo det är ju en engångs grej det där med flyttandet. 
Kommer ta mig typ en minut att gå till skolan så det är rätt nice!
Yeah där har vi en massa onödigt skit om mitt liv..

Snart nog är det även augustifest och i år ska det bli riktigt bra har jag bestämt mig för. Jag ska träffa alla jag vill träffa och jag ska bara ha kul! Inga måsten, inga krav, inga regler. Och dessutom kommer ju Ulrik Munther till rixfm festival i norrköping så kan ju inte bli helt sämst!



When the sky is all blue
And the sun's goin' down
Thats when I know
I don't need a hand

Kommentarer
Postat av: Danne

Ulriiiiiiiiiiiiiik <3

2011-08-09 @ 20:40:15
URL: http://dannevn.blogg.se/
Postat av: angelica

augustifestivalen ska vi göra till ett minne av sommaren som vi aldrig glömmer tycker jag ! <3 och skriver som danne: ulriiiiiiik <3 ;)

2011-08-09 @ 22:14:16
URL: http://angelicahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0