Ännu en solnedgång i Skene

Skene i all sin glans once again. Enda sen jag lämnade Skene förra gången har jag innerst inne längtat tillbaka. Jag älskar att vara tillbaka men jag tycker ju om Norrköping också, vännerna, mamma, lillebror, staden. Ja allt. Men det här är annorlunda. Avkopplande, lärorikt, kul och mysigt.
Den här veckan är fullspäckad här nere. Imorgon och onsdag är det barnpassning som gäller, torsdag är det Falkenberg och Stefan och Krister teater, fredag blir Göteborg och bosätta mig hos Mally i två nätter sedan är det tillbaka till Skene igen till onsdag.

Kul med för mycket info om vad jag ska göra de kommande dagarna. Vet hur mycket ni bryr er ;)
Frivilligt att läsa ju (Y)

Jag är för trött för att komma på något vettigt att skriva så här kommer en fucked up bild och lite random text jag en gång fick för mig att skriva


Det är ord
Det är kyssar
Det är tid

Som borde disponerats bättre

Kommentarer
Postat av: danne

jag läser, du vet ;)

och fina tjejen med snygga kepsen ;)

2011-07-23 @ 16:53:46
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0