Stockholm!

Haft en underbart bra helg i Stockholm hos storebror Johan. Tagit det lugnt, bowling, sällskapsspel, godis, tacos, fruit ninja, åhlens city osv. Sjukt nice, storebror är awesome och saknad stockholmare nu för tiden.
Langar lite bilder från helgen!






















Nu är vi hemma i alla fall och idag blev jag fotad av Tone till ett projektarbete hon har tror jag det var. Fett kul!
Mycket bra dag över huvetaget, mycket mysig fika med Brian och Tone som är sjukt jävla bra! Nu är jag inte tagg alls på morgondagen eftersom jag har två jävla skitsaker som ska vara klara imorgon som inte är klar någon av dom... men jaja , får i alla fall träffa Hanna en liten stund o pussa lite på henne, fixar allt! Och så får jag ju träffa världens bästa Danne imorgon också! MISS YOU GIRL!
Nu är det dags att sova, Godnatt världen.

I thought of something smart
But I lost it

Kommentarer
Postat av: Danne

Fina syskon alltså!



Ja ja ja, imorgon ses vi! :D

2011-03-27 @ 23:52:56
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0