Baka en kaka

Helt seriöst funderar jag på att skicka bilder till någon/några modellagenturer bara för kul. Varit inne på det tidigare också men har liksom aldrig blivit av. Dock har jag svårt att tro att någon någonsin söker en kvinnlig modell som ser ut som en kille men alltid kul att ge det en chans! (Nu är det inte så att jag typ kommit på helt själv att jag är sjukligt snygg och borde passa som modell utan några som tjatat i några år, är inte HELT kär i mig själv (a))

Vissa saker förstår jag inte (okey, rätt många saker som jag inte förstår men en specifik sak...) är hur några som faktiskt är 18 och 19 år kan med att typ MOBBAS (I KNOW?!?!?what the.....). Dom går liksom i gymnasiet :s Lågstadienivå? Dags att växa upp I think. Men orkar inte göra någon stor grej av det, jag råkade dock ropa en sak tillbaka men det var mest dåligt för mig själv så vettifan hur genomtänkt det var.. haha (lolar mig själv i huvudet).

Mår sjukt bra annars, finns ju alltid lite saker att klaga lite på men faktiskt riktigt lycklig tjej är jag! Det mesta känns brabrabra och jag är taggad till typ allt hela tiden och är lite lagom speedad typ 24/7.

Nu har lyckliga flickan bakat kladdkaka med finfina Danne och Lina kom hit och fick käka av den, bussigt av oss att dela med oss tycker jag ;) haha!
Langar lite fina bilder från kvällen!

Danne va fotarN här vah!
bakarN
extremt fina vännen ya0!
Aah för det är ju onödigt att se positiv ut!
Och så kom Lina!
Hon bah försökte döda Danne?! :o
Och så kan man ju önska att man inte var så tanig, framsteg i alla fall!
(Dannes armar är fiina!)
Rätt nice att se galen ut också!
Skeptisk ya0 men blev fett gott!

Keep it real baby

Kommentarer
Postat av: lina

fett nice, jag och mina impulser!

2011-03-18 @ 13:28:35
URL: http://linasteen.blogg.se/
Postat av: Danne

HAHAAAHHA asså serri, bilderna <3

DU ÄR SÅ JÄVLA BRA EMMA!!! (och dödligt snygg)



Ps; Mina armar är inte så fina, jag måste verkligen få fram mina konturer innan dom kan kallas fina xD

2011-03-18 @ 20:41:37
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0