Waldorf i mitt hjärta faktiskt!

Sjukt uttråkad, sjukt trött, sjukt sugen på att bah träna sönder och fixa snyggaste fuckin' kroppen till sommaren! Vill spela basket, chilla med vännerna i random park och bah leva! Men man måste ta en sak i taget har jag hört. Just nu längtar jag hem till stan och är trött på landet och människorna. Kan säga som Hanna - Jag hatar alla. Fast det gör jag inte.. Har faktiskt haft en otroligt bra dag med finaste Waldorfvännerna David, Tone och Amanda. Vi har suttit och fikat och pratat i typ timmar om allt möjligt, politik, minnen, livet, kärlek, ja typ allt. Dom är underbara!
Därför kommer här det waldorfigaste som finns:

I don't care what you might think about me
you'll get by without me if you want
well I could be the one to take you home
baby we could rock the night alone
if we never get down it wouldn't be a let down
but sugar don't forget what you already know

Kommentarer
Postat av: Tone

bästa.

lyssnade på den låten för någon dag sen (va år sen innan dess) lyckopiller.

Puss <3

2011-03-20 @ 20:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0