Att dricka genom sin arm?

Hemkommen efter en vistelse på sjukhuset som jag trodde skulle vara i några timmar. Det råkade bli ett dygn ungefär.
Jag fick ligga inlagd från igår eftermiddag till idag. Hela tiden har det kommit nya sjuksköterskor och tittat till mig och hälsat och frågat hur jag mår, var jag har ont, om de får trycka lite osv osv osv. Blev rätt trött på dom men de sköter bara sitt jobb. Lite underligt känns det allt att vakna av att någon drar i ens arm och sen ta blod mitt i natten.
Jaja, nu är jag i alla fall hemma och det är nog ingen fara med mig. Men går skiten inte över får vi åka tillbaka.
Att inte äta på typ ett dygn är ganska påfrestande för kroppen.. Dropp in my heart... -.-

Kommentarer
Postat av: Danne

usch o fy så jobbigt :(

men du är stark Emma! Hoppas nu bara inte det blir sämre igen. Puss

2011-05-02 @ 14:50:48
URL: http://dannevn.blogg.se/
Postat av: Pissnapalm

Tänker på dig Emma.

Jag är helt inställd på att du kan ta dig i genom det och att det kommer bli bra.

Be strong mate! <3

2011-05-02 @ 18:37:36
Postat av: Anonym

vet inte vad du var för sjuk, men när jag fick dropp för någon vecka sedan så tyckte jag bara att det var skönt, för att man ändå inte orkade äta?

antar att alla är olika, fortsätt vara frisk nu ^_^

2011-05-04 @ 23:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0