Whenever you're ready

Det är som det är. Dagar försvinner och alla blandas till en enda röra. Kan inte längre urskilja vilken dag som är vilken.
Glad och så, javisst och klart mycket skolarbete tar mycket fritid men nu är väl perfektaste tiden man har att faktiskt påverka hur ens framtid ska se ut.

Det är rätt ofattbart för mig att det bara är det här året kvar. Jag har liksom ingen plan för framtiden men jag antar att det ger sig med tiden.
Studenten är närmre än man tror. Som sagt, tiden går snabbt.
Om knappt ens tre månader är jag till exempel 18 år och ingen kan längre kalla mig lillskit. Eller jo, jag är ju lillskiten men ändå..
Det ska bli en minnesvärd vinter har jag bestämt mig för.
Allt ska bli minnesvärt det här sista året, innan allt riktigt allvar kommer.



Future comes when it's supposed to
Not like everything else

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0