London baby

Här lever man livet i London! Shoppar och glassar i ett inte så glassigt väder. Men en underbar mamma och en underbar stad finns här ju.
Idag har vi varit i ett gigantiskt shoppingcenter, på harrods och nu ikväll var vi på musikalen mamma mia. Så jävla bra dag!
Imorgon ska vi kolla in lite marknader osv.

Längtar efter min fina Sofia! Är inte van att vara borta från henne såhär länge.. Men blir bra att hon inviger min studentvecka med mig <3

På onsdag glider jag tillbaka till verkligheten!

På tal om verklighet så blev jag himla glad när min önskan blev till verklighet. Du är den jag vill lägga mina tankar på, den som ska få veta hur mycket du betyder för mig och hur gärna jag vill kyssa dig. Att jag alltid längtar efter dig men att det inte gör något för jag vet att vår tid kommer när vi kan pussas varje dag. Vänta och se. Det är värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0