Livet och allt

Sådär ja, ny header = framsteg i livet
 
Körkortet är på g som sagt och förhoppningsvis ett litet jobb också men det får vi veta förhoppningsvis imorgon då. 
Nu går det framåt och jag är lycklig once again. 
Idag har vi också bestämt att vi ska boka biljetter till Justin Bieber när dom släpps imorgon. Kommer döda någon om vi inte får några! 
 
Hanna har tagit superfina bilder på mig och min älskling i vintervärlden
 
 

Nu sitter min flickvän och nördar guitar hero för fullt och jag är äckeltrött och lär behöva sova snart för imorgon blir det plugg på körskolan igen! 
Kill me. Men det är så sjukt värt det för jag ska fan i mig ha det här jävla körkortet nu!
 
Nighty night
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0