Skön helg, sköna vänner

Sommaren är på g och Emma blir lycklig, fastän mycket krånglar så är jag glad!
I veckan var det glasspremiär för mig i Söderköping med mamma innan lillebrors teater

För Söderköping är fint och glass är gott


För de var duktiga men brur var bäst!

I fredags var det Film Freaks och treorna är sjukt awesome och man blir äckligt nojig att vi ska vara suuugiga nästa år i jämförelse med dom, har tyvärr inga bilder där ifrån men jaa gick därifrån med fetaste cp-peppen i kroppen! Kan knappt vänta tills det är våran tur att visa upp våra filmer nästa år.
Fredagen slutade som kattvakt hemma hos Stellan i Svärtinge med lillebror, vi såg på film och blev tjockisar!
Lördagen blev klockren, Danne hade 18års fest med underbara vänner, älskar att vi kan bjuda på oss själva MHM! Och hon blev galet glad för presenten. Hon fick en egendesignad skateboard med bilder på henne och nära vänner och hennes nick "Dannevn" på. (Puss min finaste vän!)
Söndagen började fint med att vakna hemma hos Danne av att hon och Lina fixa frulle. Blev hem tidigt för att åka motorcykel med Stellan i typ 5 timmar, vi åkte till Nyköping och Oxelösund och sen Söderköping och käka pizza och sen hem.
Kvällen blev Söderköping igen för att umgås en sväng med Hanna, var mysigt.
Nu ska jag och lillebror göra negerbollar och sen svulla till någon awesome film!
Jag är trött efter skön helg.

Jag ger alltid upp
Jag ska nog göra det den här gången också

Kommentarer
Postat av: lina

bra brud. glass är gott.

2011-04-17 @ 23:47:24
URL: http://linasteen.blogg.se/
Postat av: Danne

Så nice nice! Du är bra du, måste äta glass i sörping tillsammans! ;*

2011-04-18 @ 01:38:24
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0