Well, what are feelings anyway

Det är konstigt hur man kan känna sig så tom. 
Jag har allt jag behöver och allt jag vill ha men det är något som känns konsigt och jag kan inte sätta fingret på vad.
Jag tycker om att träffa mina vänner och min Ivar och så , att ha nära till allt och min familj men jag kan inte sluta längta tillbaka till Skene, till Matilda, Marcus och mina små kusiner. Well, åker ju tillbaka snart igen men känns som en evighet.
Innan det kommer ju Mattias hit, känns ju rätt så jävla awesome ! och innan dess ska jag få mina byxor som är beställda och på tisdag är det Harry Potter som gäller.
Man ska väl inte klaga. men kan inte låta bli att tycka att livet känns rätt så uppochned.
Antar att det vänder sig rätt snart.

Oj. Råkade visst bli lite blond.
Inte klart än men blev fan nöjd!

You are nothing like that in my eyes
You are not even worth it
Worth the time

Kommentarer
Postat av: danne

Antar att man ska njuta av det man har och ta vara på det. Men jag förstår precis vad du menar.

Plus att du är så fin så i ditt blonda! <3

2011-07-11 @ 12:42:43
URL: http://dannevn.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är snygg.

2011-08-23 @ 19:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0