En helt vanlig tisdag?

Det blev faktiskt ingen vanlig tisdag. Tisdagar brukar gå till på följande vis ---> Gå upp och inse att man inte ser det minsta bra ut, dra på sig något och inte alls känna sig nöjd. Gå till skolan och ha sjukt långa och tråkiga lektioner (bara teori) för att sedan gå hem och plugga eller laga mat eller något annat sånt där tråkigt.
Idag har varit annorlunda. Vaknade tidigt och kände mig pigg ( :o ), kände mig tagg på skolan och hade rätt inställning till livet. Sedan fick jag bekräftat att jag faktiskt skulle få träffa Hanna så där höjdes min dag typ x1000 (happyface!). OCH solen sken, wonderful!
Så jaa, jag har haft en aaaaaaaaaaaaaasbra dag trots att det faktiskt var tisdag!
Nu är jag apahungrig och hoppas att pizzan i ugnen är klar snart!

Bite me
I´m ready!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0