Geek in the pink

Haft en underbart bra dag och här sitter jag nu med en mysig tröja som luktar dig, dig jag har saknat!
Blev god mat och kramar och prat om allt och inget, våra vanliga cpryck som jag inte kan få nog av, love it!
Sen träffa fin Hanna, soft men kallt häng i Söderköping, lätt värt, dock tycker jag att vi borde komma in någonstans nästa gång.. haha!
Just nu är jag faktiskt cptrött och ska väl krypa ner i skön säng. Imorgon blire ut till en god vän David och fira lite födelsedag för han har ju faktiskt fyllt 18!
Jag saknar min fina Danne ya0! Och fina Lina också... Blä på att vara på laaandeeeet ibland, men ändå rätt chill att komma bort från stan.

No complications please
Just want it to be what it is

Förresten har jag bråttom o göra en grej :o Vill liksom inte förlora 10 kr?!?! Eller va säger du Lina? ;)

(I brist på snygghet blev det ingen ny bild)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, du har inte gjort det än ;) Hejja, Hejja det är inte långt kvar nu!

2011-03-20 @ 00:45:02
Postat av: danne

Saknar min fina Emma Ya0!!! <33

2011-03-20 @ 00:45:30
URL: http://dannevn.blogg.se/
Postat av: danne

Och se till att inte förlora 10kr nu Emma!! :o

2011-03-20 @ 00:46:06
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0