Bra liv!

Skön vecka med pussar och kramar som förgyller! Dagarna flyter på äckligt fort och det känns som att snart är sommaren här och det kommer rocka. Juste, jag och Danne blev kära igår :$ Guldgossen in my <3!!!!!
Ikväll har jag spelat pingis med min fina Danne och sen har jag varit med älskade Brian! Länge sen jag fick quality time med honom och det behövdes nu. Saknat honom! Han köpte dock sjukligt mycket godis så nu är jag tjockis och typ illamående?! blä x)

Juste, skyldig Lina 10 kronor -.- hmm... FAIL! menmen det blir bra ändå, för någon gång ska det fan hända ändå ;D

Nu tänker jag langa en bild på en väldigt fiiin flicka bah för jag tycker om o pussa på henne ;*
Kan inte få nog ;o

It´s like when you were a kid
Nothing´s complicated

Kommentarer
Postat av: danne

pingis och guldgossen <33

2011-03-25 @ 20:12:59
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0