modella?

Nu är det på g i alla fall. Bilderna är valda och imorgon ska mamma och jag kika på vad jag ska skriva och ta mått på midja osv och sen skickar jag iväg till både MIKAs och Models of Sweden. Rätt kul.
Efter ca. tre års tjat från olika personer får man väl i alla fall ge det ett försök. Och tycker inte de om bilderna kvittar det för mig. En kul grej att bara försöka och nej, jag kommer inte typ anse mig själv ful och äcklig om dom inte skulle gilla bilderna.
Förresten, MIKAs och Models of Sweden är modellagenturer för er som inte visste.

Langar bilderna jag skickar











Kommentarer
Postat av: Danne

Nice och bra tjejen! Älska tredje bilden <3

2011-05-31 @ 14:17:53
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0