Dag för dag

Mamma åkte till London i måndags och tanken var att jag skulle bo hos pappa en vecka. Kanske inte tycks vara så farligt men det tyckte jag. Jag bråkade och slapp. Bodde hos Stellan, världens bästa låtsaspappa. Hade det bra och jag kan inte säga annat än att jag älskar honom.
Nu är jag i Ringarum hos pappa ändå. Får bli två nätter här för att pappa ville typ klara ut allt. Vi får väl se hur det går med det.
Grillat nu ikväll och nu ser vi på Mamma mia. älskar filmen!
Imorgon blir en väldigt lång dag om jag stannar hemma så jag tar nog en sväng till Söderköping eller så.

Idag slog det mig att nästa vecka faktiskt är musikalvecka och det känns ganska sjukt. Kommer nog bli galet kul.
Nog så snart är det även skolavslutning och då har man ett helt lov framför sig. känns ganska sjukt också.
Treorna slutar .. lär fälla en och annan tår. Och för att Esra slutar :((
Jag ser nu in i ögon utan hot eller ilska
Vi ser in i varandras ögon och ler
För det är det som är meningen
Med oss två



Du har varit saknad
För det vi har är äkta

Ord kan inte sudda ut ord
Men de kan förklara och ursäkta
Ord kan vara både bra och dåligt

Jag älskar dig Sakina


Jag kan se dig, jag kan se dig
Du vet att jag tittar. Jag vet att du gillar
Jag kan se dig, jag kan se dig
Men vi kommer aldrig se varann
Inte nära nog
</3

Kommentarer
Postat av: Sakke

Gjorde så min dag att läsa det där... Instämmer helt med dig, och du Emma, jag älskar dig med <3

2011-05-22 @ 20:15:15
URL: http://iwaryg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0