You're beautiful, inside and out

En månad med min girl idag
Kan inte fatta att det har gått en hel månad.. Tiden rinner mellan fingrarna.
Känns som om det var förra veckan som vi var på nollningsfesten.
Jag var nervös och spänd på hur kvällen skulle sluta, och som tur var slutade den som jag hade hoppats.
Och allt jag gjorde var att be om en puss :*
Vad jag vill ha sagt med detta är väl att jag ser framemot många fler månader med baby och att jag tycker om henne väldigtväldigtväldigt mycket <3
When it brings happines
That's when it's true love

Vi myste här hemma hos mig idag
Vi hade tänkt baka men tydligen störde vi mamma om vi bakade precis när vi hade tänkt så vi fick käka kladdkaka som fanns redan och så såg vi filmen vi bestämde att vi skulle se för en månad sen - Prayers for bobby
Den var typ helt sjukt bra.. (Sorry for ruining the mood (a))

Kommentarer
Postat av: ida

och du fick massa pussar hehe...

puss<3

2011-10-13 @ 14:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0