Den här staden

It's impossible to take back the words you said
It's hard to say you're sorry to people you said goodbye to

I'm really sorry for what I did
It's not that I wanna be your friend
It's not that I wanna be yours
I just want to get this fucking weight of my chest
Cause when you asked me to never hurt you I promised not to
But who can hold something like that?
Who can promise someone to always be there?
Things change
People change
That's what it is all about
Life



Det här är beviset. Jag kan inte fortsätta som jag gjort. Det är inte en person detta handlar om, det är flera. Jag har sårat och betett mig illa mot människor som är precis som jag, trasiga, sårbara, maktlösa. För vad har vi att sätta emot den här jävla staden. Den här jävla världen. Detta samhälle vi byggt upp. Vi är maktlösa vi små människor. 
Ett Förlåt skulle aldrig räcka, en hand skulle aldrig tas emot, en blick skulle byggas hat på. 
Jag får glömma det förflutna. Stå ut i den här staden i några månader till.

Jag vill bort nu, ge er fingret och dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0