Man ser alla stjärnorna ikväll

Stängt av några dagar nu. Flydde till landet och min kääraste papi (Älskar dig mest på hela jorden!) men imorgon börjar skolan och den skiten igen. Ska bli fint att träffa saknad Ida From osv iofs. 
Saker börjar ordna upp sig och jag känner att livet kanske är värt ändå
Har inte fått till min tatuering än men måste väl börja leva upp till den redan nu YOU ONLY LIVE ONCE, ENJOY
Man ser klarare på saker när man får lite distans tror jag.
Fått en del matte gjord men behöver sitta hela kvällen/natten imorgon för att klara provet I think.. Men det är värt ett försök!



Look, if you had one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted in one moment
Would you capture it or just let it slip?


Kommentarer
Postat av: Julia

C'mon.. picturing smth is like betraying the moment you wanted to keep..

2012-05-04 @ 11:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0