Framtiden är nära nu

Klockan är mitt i natten och här sitter jag. 
Idag har jag taggat som fan till studenten för då jävlar ska här festas och röjjas! Har också taggat klippning och London resan idag. åh om jag bara kommer förbi de här två veckorna så kommer jag må underbart sen!
Träningen och början på en ny livsstil har satt igång igen, får se hur länge det håller i sig den här gången, men förhoppningsvis funkar det bra.

Om två veckor är det slut. Jag ska ge er fingret och dra. Dock inte till någon annan stad men jag kommer troligen aldrig mer se vissa av er och det är väl bra. Eller ja, det är BRA! För nu har jag fått nog.

Kommentarer
Postat av: Danne

Snygging på bilden'råååå! ;D

2012-05-22 @ 01:21:01
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0