Changes

Take a turn
Make it simple
Live life
Be happy
 
Jag tänkte så
Ibland måste man göra drastiska förändringar för att alla bitar ska falla på plats
För att man ska må bra och för att den man älskar ska må bra. 
Mitt liv känns enkelt, som en barnlek.
Det känns som om jag är den enda i världen som inte gör något vettigt och det är helt okej för tillfället. 
Jag behöver inte följa strömmen eller göra som någon tycker eller tänker. 
Jag tänker söka de jobb jag kan, leva livet och helt enkelt ta det som det kommer. 
I övrigt händer det ju en del. 
Om några dagar blir man faster, snart mc-mässa, baby-shower, maskeradfester två helger i rad osv osv. 
Och om en vecka och lite till kommer vi vara hundvakter åt finaste lillaste Bimbo. 
 
För övrigt saknar jag Teodor helt galet mycket! Tror jag ska sno honom någon gång.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh min coola snubbe <3 du får sno honom när du vill! Jag duger ju ändå inte när du är i närheten ;)

2013-01-14 @ 14:28:13
URL: http://lillastemaliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0