Now or never

Every day that the sun rises
Every one of those days
My will and strength grows
 
I got all that I need in friends and family
I got it all under control
I don't want you pity or help
Go away you fucking shadow
 

Dagarna går ihop
Jag pluggar och övningskör för nu har jag fan bestämt mig, jag ska ta körkortet. Hur jobbigt det än må vara. I och för sig tycker jag än så länge bara att det är roligt och jag har ju redan tagit i tu med dom saker man måste göra innan uppkörning och uppskrivning. Så nu är det bara finliret i körningen kvar och sen pluggandet. NU JÄVLAR!
 
För övrigt är jag nu en stolt faster till en liten Kasper och på lördag ska jag äntligen få träffa honom och hålla i honom och pussa på honom. Lär ju dö.
Nu är jag trött och ska krypa ner i sängen bredvid världens finaste tjej, ni borde vara avundssjuka, just saying.
Godnatt och sov så gott people.
 
Peace out
E

Kommentarer
Postat av: Malin

Fast jag sov bredvid henne 19 år innan du gjorde det.. Just saying ;)

2013-01-24 @ 15:25:49
URL: http://Lillastemaliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0