Arg? JA!

Länge sen jag kände sån fuckin' ilska. Sist jag var så förbannad var jag nog det på mig själv. Att vilja skada sig själv och att vilja skada någon annan är två HELT olika saker. Inte ofta jag känner så. Äckligt jävla arg MHM. Dock blev jag lite arg på mig själv också.. hmm. Finns alltid för dig vännen!

Behövde bara skriva lite. Dock blev det inte så utförligt, bara galet arg!
Slänger upp ett seriösare inlägg sen. Nu ska vi städa våran lägenhet så den är fin till imorgon då vi får finbesök!

Står nog inte ut länge till
Det lär få ett slut

Kommentarer
Postat av: Danne

haha , rage more !!

Fast dock behöver du inte bli arg på dig själv gullet, du är grym<3



ps; bra och skriva av sig

2011-04-08 @ 10:16:13
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0