Min dag, mitt liv

Jag har haft en bra dag med mycket plugg och sedan en otroligt mysig kväll hos Amparo, min Spanska lärare på grundskolan. Jag och några av mina förra klasskamrater var hos henne ikväll för att vi var i Barcelona för två år sedan och vi har tjatat om att få se filmen som spelades in under resan. Och två år senare sitter vi där, otrolig massa godsaker på bordet och massor av skratt. Vi har alltså stått på La Rambla mitt i centrala Barcelona och sjungit, vi tjänade lite över 100 Kr har jag för mig. Och första kvällen där dansade vi till några gatumusikanter mitt på gatan (observera att det bara var vi som dansade, och kan inte säga att det var särskillt vackert). Jag kan skämmas faktiskt men vi upprepade vårat försvar hela tiden "vi hade ju roligt så det gör inget!" (Y)
Massor roliga saker och mina vänner är fina.
Jaa, det är väl i stort sett min dag.
Imorgon åker jag till Söderköping igen för att få gjort ännu mer av plugget. Blir riktigt glad när jag tänker på hur mycket jag kommer lämna in efter lovet. Känns sjukt bra!
Nu är jag cptrött och ska sova.

Det finns en flicka
Som glider iväg
Det är bra för mig

Kommentarer
Postat av: Danne

Såå roligt! :D

Och det med plugget måste vara as skönt o bli av med, you go girl (y)



Ps; bra skrivet det sista ;)

2011-04-20 @ 00:29:14
URL: http://dannevn.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-04-20 @ 15:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0