Regnig flicka

Att idrotta trots förkyld och ont i halsen
Att inte bry sig om man mår skit
Att inte bry sig om något
Att vara blöt av svett och regn
Att vilja gå en tusen mils promenad i regnet
Bara för att inte tänka
Bara för att inte finnas några timmar

Lucas och jag pratar ofta om brudar och jag tror att vi kommit fram till att det inte är så himla lätt alla gånger. Man gör liksom allt man kan men det funkar ändå inte. Han blir behandlad som skit av en brud just nu till exempel men ändå kan han inte låta bli att vilja ha henne.. WTF?! Och sån är jag också ibland vilket suger hååårt! Fattar inte vad man ser i någon som är så elak mot en , men något ser man tydligen.
Just nu är läget rätt stabilt, sjukt skönt att vara singel måste jag säga men lillebror håller inte alls med där.
Dock skulle jag vilja typ inte finnas ett tag och tappa allt så jag kan börja om någonstans ifrån, typ helt. Men sånt är inte livet, man får lösa allt själv. Och kan man inte det så tar tiden alltid hand om det.
Men vem drömmer inte om den perfekta flickan..

Jag vill sätta mig bak på motorcykeln
Och bara känna
Känna vinden
Farten
Regnet
Trycket
Känslan
Och aldrig stanna

Yepp, känner mig rätt emo idag, men det är väl en sån dag helt enkelt.
Nu tänker jag duscha, låta tankarna vara en stund.
One of these days

Kommentarer
Postat av: Danne

Kan vara bra att ha såna dagar också, låter fett wierd, men ah <3 Bara säga till om det är något finis

2011-04-06 @ 12:50:29
URL: http://dannevn.blogg.se/
Postat av: lovisa

cool headeR!

2011-04-06 @ 13:34:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0