Born positive

Jag tror nog att jag var det. Född positiv alltså.
Livet går förvånansvärt bra. Glad tjej här!

Det har hänt mycket sen sist men jag orkar inte skriva allt.

Mally har åkt till Zambia nu i alla fall och jag saknar honom redan, känns sjukt orättvist att han blev tvungen att åka precis när vi fått så bra kontakt. Men antar att vissa saker måste hända och det är ju inte direkt som att han aldrig kommer tillbaka. Får nöja mig med inhopparen ekorren Mally sålänge.

Nu är jag hemma en vecka och tar dagen som den kommer.
Helgen har varit underbar med de finaste Danne och Kordelia och som avslut blev det basket, utebio och chill med bra människor man inte träffar allt för ofta.

Imorgon får jag ÄNTLIGEN träffa Sakke igen. Saknar henne och finaste Angelica otroligt mycket!

Det får bli samanfattning av den senaste tiden med lite random bilder


Passade sötaste ungarna i Skene





Var i Göteborg hos Mally
Åkte på motorcykelsemester med Stellan

Eat
Sleep
Play

Kommentarer
Postat av: Danne

allt är så bra med dig <3

2011-08-01 @ 02:37:42
URL: http://dannevn.blogg.se/
Postat av: angelica

yeah we're fucking awsm! Haha. <3 du är snyggast btw!

2011-08-07 @ 23:12:01
URL: http://angelicahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0