Morgondagen ser ljus ut

Livet rullar på som det ska
Det går bra nu

Förvånansvärt bra går det faktiskt.
Blev sjukt tagg på att flytta och tror faktiskt att det kommer bli riktigt bra i nya lyan.
Ska troligen införskaffa en ny dator för att den här lilla skiten jag har kommer snart att krascha.
Är pepp på skolstart och hoppas att mina och Dannes planer går i verket.
Gillar djupa samtal med en viss Danne.
Älskar att skejta längs mörka gator där det känns som att man flyger när man prickar de vita strecken.
Jag är otroligt glad att jag har så fina vänner.

Angelica, Danne och jag hade en mycket givande lördags kväll med pepp hos Danne innan jag och Angelica drog vidare till Linköping och kollade in Keep it loud vilket var jävligt ös och allt gick som på räls!

Och så har vi ju jävla tur och blev födda snygga!
Love you guys!

Morgondagen ser ljus ut.
Jag och Danne drar ingelsta på förmiddagen vilket gillas starkt och får träffa fina Angelica senare och till på köpet ska jag och min familj på bio på eftermiddagen också.
Livet är till för att levas har jag hört så nu kör vi!
Och snart är det dags för augustifest och Ulrik Munther !! GLAD!

Well you can break my bones
With sticks and stones
But you can't hold me down
I think it's time i break
The rules you make and make some of my own
We relate, explains, listen and think
Because we are strong
Together we're everything I need and want
Friendship consists
Well you can break my bones
With sticks and stones
But you can't hold me down
I think it's time i break
The rules you make and make some of my own

We relate, explains, listen and think
Because we are strong
Together we're everything I need and want
Friendship consists

Kommentarer
Postat av: danne

Allt är så fint, speciellt med dig emma.

Som jag sa förut ikväll, du är så lätt.

Jag hoppas innerligt att alla våra planer och drömmar kommer gå i uppfyllelse!

Peppar livet!

2011-08-15 @ 02:19:49
URL: http://dannevn.blogg.se/
Postat av: Melissa

Åh, vilka vackra bilder!

2011-08-15 @ 02:20:20
URL: http://dagarutochdagarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0