Feelings? Naah

Brudar är komplicerade. När LILLEBROR har förstått detta är det fan sanning. Hah! Men vad kan man göra, bah o leva med.
Ibland önskar jag i ärlighetens namn att jag var lite brudigare av mig och att jag tyckte om killar lika mycket som brudar. Jävla snopphelvete som är ivägen bara! För han är ju himla gullig och hade det inte varit som det är hade jag lätt satsat :$. För egentligen är jag ju typen som älskar ett förhållande, älskar att ha någon att skämma bort, någon att hålla om, någon att dela allt med. Det är det finaste som finns typ. SUG att man aldrig kan hitta något sånt dock.
Jaja, nu har jag skrivit av mig lite om känslor o shit. Nog om det!
Idag har varit en hyfsat bra dag trots fucking snöhelvete som kommit tillbaka. Sjungit massor på sceniskt musikprojekt vilket jag typ bah älskar!
Jag taggar morgondagen, träffa en efterlängtad vän och träffa Hanna. Blir myspys! Hade dock en plan på att lira imorgon men det lär ju inte hända (n) (FUCK YOU SNÖN!!!)

I wrote about you
And now I don´t know why
I wrote about you
And now I don´t know why

Kommentarer
Postat av: Danne

Haha "det är baka kuken som är ivägen"

Ja men visst är det så ;)

Men det kommer ska du se snygging , puss på'rej!

2011-03-19 @ 10:44:33
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0