Showbiz

Inga bilder har blivit iväg skickade i och med att all tid går åt till musikal och att sova.
Igår hade vi premiär och det gav ett sånt jävla lyckorus som räckte enda till morgonen när jag skulle iväg igen idag och köra två föreställningar.
Vi körde först en klockan 16.00-18.35 ungefär och sen var nästa 19.00 . Alltså fick vi ca. 25-30 minuter på oss att fixa oss till ännu en föreställning. Tar på krafterna det här musikalandet.
Nu är jag hemma och sjukt trött och sminket har jag inte ens tvättat av mig. Jag ska ta en dusch och varva ned.

Langar lite bilder från musikalen som min mamma tog.



NI ÄR BÄST MINA KÄRA VÄNNER!

Långt därborta ser du ut
Ljuset finns i tunnelns slut
Höj din röst och sjung

Kommentarer
Postat av: danne

Vilka klockrena och fräscha bilder!

Alla är så underbara!!

PUSS OCH KRAM PÅ DIG EMMA <3

2011-05-28 @ 23:20:17
URL: http://dannevn.blogg.se/
Postat av: Sigrid

SOOOOOO MANY AMAZING PICS!!!! :) OMG SO BADASS!!!!



LOVE EM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0