glad?

Min dag har varit nice
Basket är nice
Bio är nice
Golden Bankok är nice
Karuseller är nice

Varit dålig på att blogga några dagar nu. Men livet glider (Y) Spelade basket med massa vänner i fredags och det var sjukt kul.
Är frisk också nu btw!
Fast cptrött blev jag och funderar på att kolla på Friends och sova. Verkar som en typ asbra plan i mina öron.. Eller ja i mitt huvud.
(det står SNUSK och ett hjärta på min arm, niice!)

Lägger upp en awesome pic från igår kväll innan jag, Lucas och Danne gick ut


Varför skriver jag om dig
Texter jag inte ens lägger upp
För att jag vet att det ändå inte betyder någonting
För jag lärde känna dig en gång

Jag ser lyckan dö ut i dina ögon men på dina läppar förblir leendet


Kommentarer
Postat av: Danne

Bilden är nice, vi är snygga och charmiga ;)

Basket, Karuseller, mat och bio låter riktigt fint, vem skrev SNUSK på din arm då? ;o



2011-05-08 @ 10:32:34
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0