Längtar, som vanligt

Nu är det snart december igen, det är helt sjukt vad livet går fort!
Känns inte alls som länge sen jag snaggade av mig håret, fyllde 17, flyttade till stan, nyårs festen i Kims lägenhet när saker gick sönder. Det känns som om det var kanske några månader sen bara.
Antar att det känns så för att våren svepte förbi med sjungande studenter, sommaren gick snabbt och hösten har jag knappt märkt av. Det känns som om det borde vara vinter nu.
Nu har jag en sån där LängtaLista som jag har varje år i november/december. Men i år sträcker den sig enda fram till sommaren men det är bara för jag längtar till studenten.

Well, here it is.
Den här veckan:
Onsdag-vernissag
Torsdag-visa musikvideon och första körlektionen
Helgen-STOCKHOLM!
Kommande tiden:
Julpynta
Fylla 18
Gå ut på krogen med alla
Jullov
Åka pulka
Busa i snö
Baka julgodis
Lyssna på julmusik
Julafton
Ge bort presenter
Nyår

Som sagt, listan som alltid kommer upp såhär års.
Jag hatar att längta men det är stööört värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0