"Skitsamma"

Jag har en tendens att skita i saker
Blev en gång känd för "skitsamma"
Kan sätta känslor osv på paus
Lägga mig i sängen på kvällen och somna
Bekymmersfri för de få sekunder då jag faller i sömn
Men i mina drömmar kan jag inte styra fjärrkontrollen
Där trycker mitt undermedvetna på play
Det är inte längre mitt kalla yttre som väljer
Känslorna sätter fart och kan förstöra flera dagar
Antar att det kanske kan vara lite bra också

Så nu ska jag ta och sova och se vad min hjärna hittar på i natt
Jag är ju rättså bekymmerslös

Det har bara varit en såndär dag som påminnt mig
Och det är bra att bli påmind om saker man borde ändra på

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är bra, du är ju mitt happyface! <3 always.



Ska du och danne komma till skolan imorn ändå, fast att det är tacos och FAST ATT vi åt det idag? (a)



vi måste verkligen gå i mörker & kyla, sen gå in och sätta oss framför brasan med varm oboy! super mys ju.



ps. ps . ps.

Jag tycker att du borde uppdatera din blogg lite oftare. "WOOOOOORD!" <33

2011-10-24 @ 23:54:04
URL: http://angelicahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0