Flytt och detdär

De två senaste dagarna har varit tunga. Finns som tur är en tjej som ljusar upp tillvaron vilket gör dagarna lite lättare.
De två senaste dagarna har vi flyttat mycket prylar från lägenheten till nya och detta ska vi fortsätta med i två dagar till. Redan imorgon ska vi sova där. Vilket gör den här natten till sista natten Ever i den här lägenheten. Känns lite tungt men mamma har lovat att det nya stället ska bli lika bra så vi får väl hoppas på det.

Annars rullar det på. Jag är för trött och mamma och Stellan var smarta nog idag att komma fram till att jag är trött för att jag äter för dåligt.. så jag antar att jag måste bli bättre på det eller något sånt.
Ettorna har kommit på plats (man ser ändå minst ett förvirrat ansikte varje dag).
Lektionerna går bra och det känns som att jag har koll på hur mycket skolarbete jag har.

Just nu kan jag inget annat än att längta sjukt till fredag nästa vecka. Trött på stress och ingen tid att göra något.

I see you
And I can't belive it's true



Kommentarer
Postat av: danne

Gillar bilden.

Din nya lägenhet kommer bli epic!



..<3

2011-09-02 @ 08:32:20
URL: http://dannevn.blogg.se/
Postat av: Danne

Sv; haha! Vadå spännis? Fuck u :)

2011-09-04 @ 20:12:20
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0