Some update

Jag har hört att det inte är så bra att vara vaken och hyfsat pigg klockan 02.30 på natten men efter dessa nätter är det väl sånt man får räkna med.. 
 
Det har hänt mycket sen sist. Jag bor numera inte hemma utan hos Sakke. Som för övrigt är one hell of a friend! 
Jag har snart pluggat klart på komvux och ska satsa stenhårt på körkort och förhoppningsvis ett jobb så småningom. 
 
Jag har lärt mig att se fram emot morgondagen och försöka överleva den också. Inte för att jag är deprimerad, mer för att inte bli påkörd av en bil eller något vilket man inte kan vara så säker på i det här jävla vädret. 
I och för sig älskar jag vädret, även om det är mörkt och kallt är det vackert som ingen annan årstid! 
Det märks att det är dags för jul och nyår vilket ser mycket lovande ut. Jag tror att det kommande året har mer att bjuda på än något annat på länge! 
På nyår är det även ett år sedan jag kysste mitt livs kärlek för första gången och jag planerar att kyssa henne i alla år. 
 
Som vanligt är December den mest händelsefulla och mysiga månaden på hela året för min del. Om 10 dagar fyller jag 19 och om 20 dagar är det julafton och bara 7 dagar efter är det ett helt nytt år! 
 
Framtiden ser lovande ut!
 

As Justin Bieber said:
We could be starving, we could be homeless, we could be broke
As long as you love me
I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold
As long as you love me
 

Kommentarer
Postat av: Sakke

U Are à Hell of à friend My dear.
Together we fight
Together we Are awsm
Together we Are happy

2012-12-08 @ 23:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0