Oh life, y u so weird

Tiden går för fort!
Man längtar till helgen hela tiden men när den väl kommer försvinner den för fort och allt man kommer ihåg var att någongång gjorde man något. Nu längtar jag självklart igen och dagarna går fort men antar att helgen kommer försvinna i det där virrvarret av helger ändå. Jag vill göra något som räknas, något som är värt att minnas så att man nästa år exakt det datumet minns att faan så kul det var förra året vid det tillfället!
Får göra denna helgen bra!

Idag blev en lång dag. Hann med mycket onödigt (Y)
Köpa piercing smycke, hämta fribiljetter, gå och kolla in skådisar, laga mat och träffa fina tjejer.
Rätt så nödvändigt det där med skådisarna iofs!
Nu är jag trött och har feeet träningsvärk så tänker lägga mig i min säng och titta på one tree hill tills jag somnar..

I’m not a perfect person
But I wanna be for the people that I care of
I try to always be there and do everything I can to make them happy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är snygg vetu va? Hoho just sayin.

2012-02-01 @ 17:03:50
Postat av: Anonym

Håller med. Du är sjukt snygg O.o

2012-02-05 @ 17:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0