Sammanfattning

Nu var skolan över. Studenten avklarad och friheten känns i hela kroppen! Dock är det en jävla massa som ska göras för tydligen älskar min familj att flytta så vi kör väl en vända till nu när det börjar bli sommar och allt.
Jag har i alla fall haft en helt underbar helg med många överraskningar och leenden. Nu känns det så jävla bra att vara klar, att få göra precis vad man vill ett tag. Dock känns Juli REDAN lite överplanerat och det ger mig en klump i magen. Man kan ju inte få in hur mycket som helst på en månad och det suger! Ska försöka i alla fall (Y)
Fick ju min första tatuering i studentpresent av mormor så den ska bli gjord i sommar när jag använder min present av Mattias som är att åka upp till honom och chilla galet! 
Fick också en superfin silverlänk av papi som jag hade önskat mig. <3
Tänker langa lite bilder från min awesome student for sure!
Så, bilderna säger allt. Jag hade den bästa möjliga student I tell you!
Nu är det dags att sova för att imorgon vandra iväg till arbetsförmedlingen.
Min första dag som arbetslös har för övrigt lagts åt att söka jobb och packa inför flytt. Givande dag tycker jag allt!

So I have to wait for time to pass
But I know that when I get to see you again
It'll all be the same
And the love will be all the same
And I'll kiss you as long as you are mine
No matter how long I'll have to wait

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0